Saturday, January 1, 2011

2011

Ok. Dekat FB, kawan² sibuk upload gambar bertunang dan kahwin. Kalau view 'Home' FB, penuh la dengan gambar² hantaran, pengantin, etc. Sakit mata wa tengok semua tu. Baguslah. Mereka sudah melangkah ke alam baru.

Tahniah kepada yang bertunang dan berkahwin. Tak kira la tema warna ape sekali pun, cincin jenis ape pun, asalkan semuanya selamat dilaksanakan, sudah cukup.

Selamat tahun baru 2011.

Semoga tahun baru 2011 lebih baik dari tahun² sebelumnya.


13 comments:

fairuz said...

selamat tahun baru.

bila mau kawen brader? hehe

Amirul (aremierulez) said...

you are not alone.. keh keh keh

Tongah said...

lu bila lagi

sankai said...

ko bila nak kwin.?? muehhehehe..

mimizuzuhaha said...

Aku sokong Amirul..u r not alone. Kita sama je

bulussan said...

kalo ade gadis due, wa da kawin. takde pkir panjang lagi. da hukum wajib ni. hahahaha

Tongah said...

mari jalan² cari awek.. on?

bulussan said...

wa on! selambe!

tongah said...

bila? di mana? sebut sahaja...

w4w4 said...

selamat tahun baru

broken_nigina said...

anda bila lagi?

index box said...

very nice blog

keep posting



salam,

judi bola online | agen sbobet indonesia

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

 
Blogger design by suckmylolly.com