Tuesday, October 26, 2010

L.O.V.E.

Mak kata aku ini lain. Tak suka campur dengan orang. Anak mak yang lain boleh bercampur gaul dengan orang lain. Saudara mara pun suka. Aku lain. Aku dan adik perempuan yang bongsu ikut muka mak. Sebab tu macam cina. Maknanya aku lain lagi.

Senang kata aku memang serba lain berbanding dengan adik beradik yg lain.

Maaf kerana aku anak yang degil. Hati batu. But I love you with every bit of my heart.

Selamat hari jadi Mak. Semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan sihat sejahtera selalu.

Loving you is like food to my soul.

4 comments:

teka siapa ini said...

happy birthday to mak encik sepet! hehe. ;)

I. said...

happy birthday kepada mak abang kacak!

Bulussan said...

mekasih~~

mimizuzuhaha said...

Happy birthday makcik

 
Blogger design by suckmylolly.com